Opieka techniczna
Objęcie przez nas opieką techniczną Państwa firmy czy instytucji oznacza stały nadzór nad powierzonym sprzętem i oprogramowaniem. Dbamy o bezawaryjną pracę, a w przypadku wystąpienia problemów technicznych reagujemy możliwie najszybciej.
Usługę opieki technicznej realizujemy po zawarciu umowy z kontrahentem. Podmioty objęte opieką mają bezwzględne pierwszeństwo w przypadku wystąpienia awarii. W momencie zgłoszenia problemu upływają maksymalnie 24 godziny do naszej bezpośredniej interwencji, zwykle jednak interweniujemy w przeciągu maksymalnie kilku godzin. Wiele problemów rozwiązujemy poprzez pracę zdalną.
Ten sposób korzystania z naszych usług jest najbardziej bezpieczny i gwarantuje naszym klientom największą niezawodność. Rozliczenia za usługi dokonywane są w formie miesięcznego ryczałtu, co gwarantuje pełną gotowość do podjęcia przez nas interwencji.